Så här kontaktar du oss

På grund av spridningen av COVID-19 är det just nu många medlemmar som hör av sig till oss med frågor om deras bokningar. Vårt team fortsätter att arbeta så snabbt vi kan för att svara på alla medlemmar som undrar om sina resplaner.

För alla medlemmar vars bokningar har påverkats av COVID-19:

Vi borde redan ha varit i kontakt med dig. Om du inte har hört från oss, använd formuläret på vår Kontakta oss-sida för att ge oss dina uppgifter. Om du har ett pågående ärende hos oss, vänligen håll utkik efter uppdateringar (inklusive i eventuella skräppostmappar och röstbrevlåda).

För alla medlemmar som kommer att resa under de kommande veckorna:

Om din resa sannolikt kommer att påverkas av COVID-19 kommer vi att kontakta dig innan ditt avresedatum. Vi hör av oss till medlemmar i turordning och du behöver inte kontakta oss.


Om din resa påverkas av COVID-19 kommer vårt team att gå igenom dina alternativ med dig. Secret Escapes samarbetar nära med hotell och reseleverantörer för att erbjuda våra kunder lösningar, såsom att skjuta upp och omboka.

Vi förstår dock att många medlemmar har frågor just nu, så därför har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren HÄR som vi hoppas ska vara till hjälp.

Reserestriktioner i olika länder kan komma att ändras under de kommande veckorna, så fortsätt att följa myndigheternas råd och information här.

Är ditt ärende brådskande?

Vänligen fyll i formuläret nedan så återkopplar vi så snart vi kan.

Vår kundtjänst arbetar dygnet runt för att hjälpa våra medlemmar under dessa extraordinära omständigheter och vi ber om din förståelse och ditt tålamod. Vi kommer att kontakta varje medlem men just nu prioriterar vi de medlemmar som har resor inbokade i närtid.

Om du redan har skickat in en förfrågan och har ett ärendenummer, vänligen skicka inte en ny förfrågan utan svara på e-postmeddelandet med ärendenumret.


För pressfrågor eller för att kontakta vår marknadsavdelning, vänligen maila PR@secretescapes.se