Så här kontaktar du oss

På grund av spridningen av COVID-19 är det just nu många medlemmar som hör av sig till oss med frågor om deras bokningar. Vårt team fortsätter att arbeta så snabbt vi kan för att svara på alla medlemmar som undrar om sina resplaner.

För alla medlemmar som kommer att resa under de kommande veckorna:

Reserestriktioner i olika länder kan komma att ändras under de kommande veckorna, så fortsätt att följa myndigheternas råd och information här. Om din bokning påverkas av restriktioner inrikes kan du ändra din bokning genom att logga in på ditt konto.

Vi har samlat de vanligaste frågorna och svaren HÄR som vi hoppas ska vara till hjälp. Hittar du inte informationen du söker kan du kontakta oss via detta formulär.

Om din vistelse är inom avbokningsperioden som står angiven på din bokningsbekräftelse, kan du enkelt ändra eller avboka din vistelse på ditt Secret Escapes-konto.

Om din vistelse är bortom avbokningsperioden som står angiven på din bokningsbekräftelse och behöver avbokas på grund av rådande reserestriktioner, kan du skicka in en förfrågan om avbokning i formuläret nedan och välja detta som anledning för din avbokning. Vårt team kommer att samarbeta med hotellet eller reseleverantören och återkomma till dig med alternativ.

Är ditt ärende brådskande?

Vänligen fyll i formuläret nedan så återkopplar vi så snart vi kan.

Vår kundtjänst arbetar dygnet runt för att hjälpa våra medlemmar under dessa extraordinära omständigheter och vi ber om din förståelse och ditt tålamod. Vi kommer att kontakta varje medlem men just nu prioriterar vi de medlemmar som har resor inbokade i närtid.

Om du redan har skickat in en förfrågan och har ett ärendenummer, vänligen skicka inte en ny förfrågan utan svara på e-postmeddelandet med ärendenumret.